onsdag 24 oktober 2007

Matens Kemi

Under 2008 arbetar Fågelås år 4-6 med detta tema under vårterminen och Hammarnskolan år 4-6 samt Korsberga år 4-6 med detta under höstterminen.Utbildningen kommer troligtvis att ske i Hjo eftersom deltagarantalet är så pass högt. Utbildningen sker i januari månad 2008.

Anmälningar från pedagoger sker i en kommentar till detta inlägg. Skriv både ditt namn och vilken tema-utbildning du anmäler dig till.

Ett första antagande från mig är att det berör Mikael Jonsson, Lotta Karlsson, Gunnel Baaske, Fredrik Falkander, Ulrika Lundström, Per-Åke Lundström, 3 pedagoger från Korsberga samt mig själv. Detta måste dock bekräftas i en kommentar.

//Maria

8 kommentarer:

Anonym sa...

Av intresse men i mån av plats och organisatorisk möjlighet anmäler jag mig till "Matens kemi"-kursen. Mvh Eva Uvesten

Anonym sa...

Hej!
Jag anmäler mig till kursen i Matens kemi.

Anonym sa...

Hej Maria!
Nu anmäler även jag mig till "Matens kemi"( alldeles själv).Det var väl duktigt?
Kram Gunnel

Anonym sa...

Gunnel: Jag ler gott och tänker "heja". Du är jätteduktig!! Ha en härlig resa. Det är du värd.

Kram!!!

Anonym sa...

Hej!
Härmed anmäler jag mig till det spännande temat Matens kemi.

MVH
Fredrik

Anonym sa...

Anmäler här Britt Ekström till utbildningen enl.ök.

Anonym sa...

Jag, Marie Pettersson, Pära Lundström och Ulrika Lundström anmäler oss till matens kemi.

Anonym sa...

Mikael Jonsson anmäler sig till utbildningen.